Для забезпечення оперативного реагування на звернення громадян з 21 липня 2022 року в Адміністрації судноплавства функціонує контакт-центр
За минулий місяць до контакт-центру надійшло 1636 дзвінків, зареєстровано 121 письмове звернення.
Найчастіше порушувались питання щодо процедури перетину кордону моряків, а саме отримання підтверджуючих документів, їх оновлення за строком дії, уточнення категорій, яким дозволено виїзд, технічних проблем під час заповнення відповідної форми для отримання підтвердження документів.
Інші питання, що надійшли до контакт-центру, стосувались послуг, які надає Адміністрація судноплавства; дипломно-паспортної роботи; розгляду звернень, які надіслані на електронну пошту та отримання їх вхідного номеру; консультацій при роботі з електронними зверненнями тощо.
Загалом, у листопаді співробітниками контакт-центру надано 948 консультацій в телефонному режимі; виконано 107 звернень, ще 14 звернень знаходяться на виконанні у відповідальних осіб.
Звернутись до контакт-центру Адміністрації судноплавства можна:
за телефоном: +38 (044) 294 - 60 -16;
через сайт: https://kc.marad.gov.ua.