• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Повернення коштів

Опубліковано 13 лютого 2025 року, 15:22

Процедура повернення коштів, у разі якщо послуга не була надана, або оплата була здійснена помилково.

Для того щоб повернути кошти надішліть до Адміністрації судноплавства електронну або паперову заяву.

Паперова заява про повернення (перерахування) коштів з бюджету складається та подається платником до Адміністрації судноплавства за адресою просп. Берестейський (Перемоги), 14, м. Київ, 01135. Заяву можна подати як особисто так і через уповноважену особу, або поштою.

Разом із заявою про повернення (перерахування) коштів з бюджету платником подається оригінал або копія платіжної інструкції, яка підтверджує перерахування коштів до бюджету.

Якщо заяву подає уповноважена особа, тоді до заяви обов’язковим необхідно додати документ, що підтверджує відповідні повноваження, оформленого відповідно до вимог законодавства, або копії такого документа, засвідченої належним чином.

Електронна заява про повернення (перерахування) коштів з бюджету складається та подається платником до Адміністрації судноплавства на офіційну пошту [email protected].

Заява про повернення (перерахування) коштів з бюджету в електронній формі подається з обов’язковим накладанням електронного підпису платника або уповноваженої особи, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

До електронної заяви одночасно подається:

  • копія платіжної інструкції, яка підтверджує перерахування коштів до бюджету, засвідчена належним чином;
  • копія документа, що підтверджує відповідні повноваження уповноваженої особи, засвідчена належним чином.

В електронній/паперовій заяві обов’язково має бути зазначена інформація в такій послідовності: 

  1. найменування платника;
  2. код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи;
  3. реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або серія та номер паспорта;
  4. місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону;
  5. сума коштів, що підлягає поверненню (перерахуванню);
  6. причина повернення (перерахування) коштів з бюджету;
  7. найменування банку або небанківського надавача платіжних послуг;
  8. місцезнаходження банку, в якому відкрито рахунок отримувача коштів, та реквізити такого рахунка у форматі IBAN;
  9. електронна пошта для зворотного зв’язку (у разі подання електронної заяви).

Довідково: процедура повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, в тому числі податків, зборів (обов’язкових платежів) та інших доходів бюджету визначається Порядком повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 №787 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 за № 1650/24182.