Документи, необхідні для оформлення свідоцтва про мінімальний безпечний склад екіпажу
- Документ, що підтверджує сплату за надання адміністративних послуг;
- Заява власника/судновласника до Державного суднового реєстру України на ім’я Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту України та прикріпити зразок заяви;
- Обґрунтування і розрахунок мінімального складу екіпажу судна (додаток 1);
- Копія класифікаційного свідоцтва або копія акта технічного нагляду судна для здійснення його державної реєстрації;
- Копія свідоцтва про право власності на судно;
- Копія свідоцтва про право плавання під Державним Прапором України;
- Для пасажирських суден – копія пасажирського свідоцтва;
- Опис документів.
- Копія документу що підтверджує сплату збору (збір за видачу свідоцтва про мінімальний склад екіпажу при первинній реєстрації під Державним Прапором України судна, побудованого в Україні, віком не більше п’яти років не справляється).
Розрахунок вартості збору
Збір за видачу свідоцтва про мінімальний склад екіпажу малих суден, що здійснюють комерційні перевезення до 12 пасажирів, становить 0,3 прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного календарного року.
За видачу свідоцтва про мінімальний склад екіпажу справляється збір у таких розмірах:
для пасажирських суден – 1,5 прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного календарного року;
для танкерів (бункерівників) – 2,5 прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного календарного року;
для суден, що перевозять хімічні та небезпечні вантажі, – 1,9 прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного календарного року;
для суден спеціального призначення – 0,9 прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного календарного року;
для суховантажних та інших суден – 1,4 прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного календарного року.