• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

FAQ

Опубліковано 24 листопада 2023 року, 14:34

Відповідаю на популярні питання щодо роботи сервісу «Е-черга».


В яких містах запис в чергу для отримання послуг Адміністрації судноплавства здійснюється за допомогою електронного сервісу «Е-черга»?


На даний момент, за допомогою електронного сервісу «Е-черга» можливо записатись в чергу щоб отримати послуги, які надає Адміністрація судноплавства в містах Київ та Одеса. Запис здійснюється онлайн та через термінал.


Як здійснити онлайн-запис в чергу?


Для запису в чергу в Одесі скористайтесь посиланням: https://marad.gov.ua/ua/e-cherga/odesa.


Для запису в чергу в Києві скористайтесь посиланням: https://marad.gov.ua/ua/e-cherga/kiyiv.


Не можу записатись в чергу через відсутність місць в «Е-черзі», яка причина?


Кількість місць для запису у чергу розраховується виходячи з фактичної чисельності працівників підрозділу, задіяних у процесі оформлення документів, тривалості робочого дня та орієнтовного часу, необхідного для надання однієї послуги.


Наразі з командою напрацювали рішення, які дозволять збільшити кількість вільних місць для запису.


Звертаємо увагу, що:

приблизно третина відвідувачів записується онлайн;

третина через термінал, встановлений в Адміністрації судноплавства (Київ, Одеса);

третина – це поточна черга, запис в яку здійснюється через термінал (у разі наявності вільних місць), за принципом «сьогодні на сьогодні».


Тобто, якщо вам не вдалось записатись онлайн або через термінал на обрану дату, тоді ви так само можете прийти до Адміністрації судноплавства в Одесі або в Києві та записатися у поточну чергу.


Коли з’являються місця в черзі для попереднього запису?


За допомогою онлайн-сервісу можна здійснити запис на найближчі 7 днів (місця на 8-й день стають доступним для попереднього запису кожного дня у вечірній час, який визначається системою автоматично).


Через термінал безпосередньо в Адміністрації судноплавства можна записатися на наступні 7 днів (8-й день стає доступним для запису на початку кожного робочого дня).


Через термінал в Адміністрації судноплавства також можна записатися у поточну чергу («сьогодні-на-сьогодні»), в такому випадку вам видається талон без вказаного часу прийому, але з гарантією оформлення цього ж дня.


Я запізнився(лася) лише на 10 хвилин – чи можу я все ще отримати послугу?


У разі здійснення попереднього запису в електронну чергу ви отримуєте талон (або повідомлення в чат-бот Telegram) з вказаною датою та часом прийому.


Роботу сервісу «Електронна черга» організовано таким чином, що у разі неявки заявника протягом 2 хвилин з моменту початку виклику оператора, у оператора є підстава для скасування запису в чергу.


Для надання послуги відводиться певний проміжок часу, протягом якого здійснюється перевірка та оформлення документів, вклеювання фотокарток тощо.


Тому подібні затримки автоматично призводять до порушення порядку роботи всієї черги (ті, хто знаходиться за вами в черзі вимушені очікувати через ваше запізнення).


В інтернеті можна зустріти оголошення про продаж талонів до електронної черги, чи можна ними скористатися?


Запис до «Е-черги» є безкоштовним для кожної послуги та кожного заявника.


На жаль, в умовах підвищеного попиту на оформлення/видачу кваліфікаційних документів та отримання посвідчення особи моряка ми фіксуємо спроби масового запису до електронної черги та намагання обійти обмеження записів на один номер телефону, які встановлено у системі.


Результатом є оголошення про продаж талонів до черги.

Важливо розуміти, що невідповідність даних, зазначених під час реєстрації в електронній черзі реальним даним фізичної особи.


При реєстрації слід зазначати реальні дані фізичної особи, яка планує отримувати послуги, а також не купувати талони у сторонніх осіб, оскільки в них реєстраційні дані не відповідають вашим.


Чому я не можу взяти декілька талонів на одну й ту саму послугу через термінал в Одесі?


На терміналі, який знаходиться в Одесі встановлено обмеження за номером телефону. При отриманні талона в чергу клієнт здійснює дзвінок на вказаний номер телефону.


Система ідентифікує номер телефону та не дозволяє здійснити ще один запис з цього ж номеру телефону на ту ж саму послугу за одну добу. Дане обмеження не дозволяє займати всі місця в черзі одній людині та зменшує можливість спекуляцій на отриманні місць в черзі за допомогою третіх осіб.


Чи можливо здійснити оплату послуг Адміністрації судноплавства через термінал?


Через термінали встановлені в Адміністрації судноплавства (Київ та Одеса) можливо сплатити за послуги, поповнити рахунок, а також задонатити на ЗСУ.


Для цього натисніть на терміналі розділ «Платежі» та оберіть необхідну послугу серед тих, які надає Адміністрація судноплавства.


Оплата здійснюється готівкою або карткою. Квитанцію за сплату можна додати до пакету документів під час отримання послуги та не шукати додаткових місць для сплати.


Чи можна скористатись послугами Адміністрації судноплавства (в Києві та Одесі без талона з «Е-черги»?


Доступ до послуг, які надаються Адміністрацією судноплавства (в Києві та Одесі) здійснюється виключно за наявністю талона отриманого в «Е-черзі» онлайн або через термінал. Будь-які інші варіанти отримання послуги неможливі (наприклад: «мені лише запитати»).


Звертаємо увагу, що будь-які інші способи отримати місце в черзі крім як по талону, виданому за допомогою електронної системи «Е-черга» неможливі.