Для забезпечення оперативного та ефективного реагування на звернення громадян з 21 липня 2022 року в Адміністрації судноплавства функціонує контакт-центр.
За минулий місяць до контакт-центру надійшло 2055 дзвінків, зареєстровано 133 письмових звернення.
Загалом, у жовтні співробітниками контакт-центру надано 1335 консультацій в телефонному режимі; виконано 124 звернення, ще 7 звернень знаходяться на виконанні у відповідальних осіб.
Найчастіше порушувалися питання щодо процедури перетину кордону моряків, а саме отримання підтверджуючих документів, уточнення категорій, яким дозволено виїзд, технічних проблем під час заповнення відповідної форми для отримання підтвердження документів.
Інші питання, що надійшли до контакт-центру, стосувались послуг, які надає Адміністрація судноплавства; дипломно-паспортної роботи; розгляду звернень, які надіслані на електронну пошту та отримання їх вхідного номеру; консультацій при роботі з електронними зверненнями тощо.
Звернутись до контакт-центру Адміністрації судноплавства можна:
за телефоном: +38 (044) 294 - 60 -16;
через сайт: https://kc.marad.gov.ua.