• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Державне підприємство «Моррічсервіс» відкрило центр обслуговування в Ізмаїлі

Опубліковано 19 липня 2019 року, 11:15

18 липня в Ізмаїлі почав роботу сервісний центр обслуговування моряків ДП «Моррічсервіс». Відтепер, послугу оформлення морських документів можна отримати в Ізмаїлі за адресою: вул. Свято-Нікольська, 50. На клієнтів чекає зручне та комфортне приміщення, сучасні умови, фахові адміністратори та шанобливе ставлення до кожного. Гасло Моррічсервісу: "Створений для моряків".

Майже півтора місяці працює перший центр обслуговування Моррічсервіс в Одесі. Під час урочистого відкриття присутні на події заступник міністра інфраструктури України Юрій Лавренюк та Голова Державної служби морського та річкового транспорту України Дмитро Петренко оголосили плани змін та покращення надання державних послуг в сфері морського та річкового транспорту. Ключові напрямки цієї діяльності – надання усіх профільних послуг на одній локації, створення платформи електронних сервісів, консультування зручними каналами комунікацій.

У рамках проведення реформи Державної служби морського та річкового транспорту України заплановано відкриття відповідних сервісних центрів. Всього до 2021 року планується запуск 14 центрів в морських регіонах країни. Протягом 2019 року такими містами стануть ще Херсон і Маріуполь.

«В Україні сотні тисяч моряків, які регулярно потребують отримання, підтвердження та поновлення документів – від посвідчення особи моряка до судноводія малого та маломірного судна, свідоцтв фахівців та дипломів більш ніж з 50 морських професій. На сьогодні, ДП «Моррічсервіс» – це єдиний сучасний майданчик якісного сервісу оформлення документів, який зацікавлений в довірі клієнта та націлений досягти міжнародного рівня, коли все відбувається зручно і без перешкод.

Це дозволить залишити в минулому хабарі та корупцію в цьому напрямку. Поступово замінити застарілу та проблемну, «сіру» систему оформлення морських документів на зрозумілий та приємний цифровий сервіс. Захистити моряків від маніпуляцій з оформлення документів, які найчастіше не мають достатньо знань законодавства, знань своїх прав та повноважень посадовців.

І це вперше, коли в морській галузі України з'являється єдина, зручна система надання послуг для моряків», - зазначив Голова Державної служби морського та річкового транспорту України Дмитро Петренко.

«Розуміємо, що моряку цінна кожна хвилина особистого часу між рейсами, і менш за все він хоче проводити цей час у незрозумілих чергах та принизливих перегонах по оформленню документів. В центрі Моррічсервіса клієнт проводить 30 – 40 хвилин і вирішує свої питання на одній локації – від консультування, подачі документів, їх оформлення, оплати за послуги до отримання документів через встановлений державою термін.

Ми професійні, сучасні, стильні та впевнено націлені на розвиток. А ще, ми - успішні. Це підтверджує майже двомісячна робота першого центру Моррічсервіс в Одесі. З 30 травня на сьогодні Одеським центром надано понад 2500 послуг. Видано 450 "Посвідчень особи моряка", більш ніж 500 осіб отримали послуги "Дипломування моряків", більш ніж 300 - оформлення послуги "Проходження ДКК " та чимало інших документів. Моряки задоволені, тому повертаються до нас та приводять своїх родичів і друзів. Їх довіра надихає розвиватися й працювати якісно та із задоволенням. А це для нас - найголовніше», - розповіла в. о. директора ДП «Моррічсервіс» Ірина Костюк.