• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Оформлення посвідчення особи моряка замість втраченого або викраденого

Опубліковано 30 грудня 2024 року, 13:31

Посвідчення особи моряка (далі - посвідчення) є документом, що посвідчує особу, оформляється і видається громадянину України, який може обіймати будь-яку посаду на борту судна (крім військового судна) або працевлаштований на будь-яку посаду на борту судна (крім військового судна), зареєстрованого в Україні чи в інших державах.

Посвідчення може бути видано також будь-якій особі, яка звернулася за посвідченням та працює на борту судна, зареєстрованого в Україні, або яка перебуває на обліку осіб, які шукають роботу, в центрі зайнятості та може обіймати будь-яку посаду на борту судна (крім військового судна).

Для оформлення посвідчення особи моряка  замість втраченого або викраденого особа подає:

  • Заяву-анкету для видачі посвідчення особи моряка згідно встановленої форми- 1 шт.;
  • Фото 3,5x4,5 см. (світлий фон, чоловіки з краваткою, матова). – 2 шт.;
  • Паспорт громадянина України, посвідка на постійне проживання або паспортний документ іноземця;
  • Копія паспорта громадянина України:
    • у формі книжки: сторінки 1-ої та 2-ої (у разі досягнення віку 25 років - 3-4, 45 років - 5-6) та сторінки з місцем реєстрації проживання;
    • у формі ID картки: з обох сторін та копія довідки про місце реєстрації проживання;
    • або копія посвідки на постійне проживання;
    • або копія паспортного документа іноземця;
  • Переклад українською мовою сторінок паспортного документа іноземця, засвідчений у встановленому законодавством порядку;
  • Копію документа, що засвідчує належну кваліфікацію особи для займання посади на судні, для осіб, посади яких потребують засвідчення належної кваліфікації відповідно до законодавства (за умови пред’явлення оригіналу документа);
  • Копію документа про освіту, яка надає право на присвоєння звання особи командного складу морських суден або члена судного екіпажу, або довідку із закладу вищої освіти для осіб, які здобувають таку освіту, або копію документа, що підтверджує працевлаштування на судні, або довідку про реєстрацію особи в Державній службі зайнятості;
  • Копію платіжного документа з відміткою про сплату адміністративного збору послуги з оформлення (замість втраченого або викраденого) посвідчення особи моряка.
  • Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення посвідчення на території України);
  • Документ, виданий компетентним органом іноземної держави, що підтверджує факт звернення особи з приводу його втрати або викрадення у цій державі.

Про втрату або викрадення посвідчення особи моряка на території України особа зобов’язана негайно повідомити капітана судна, на якому вона працює, та/або керівника підприємства, установи, організації, що уклала з нею трудовий договір, а також центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах морського і внутрішнього водного транспорту, а в разі викрадення - також орган внутрішніх справ.

 Про втрату або викрадення посвідчення особи моряка за кордоном особа зобов’язана повідомити компетентні органи іноземної держави та найближчу закордонну дипломатичну установу України за місцем перебування, яка протягом доби інформує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах морського і внутрішнього водного транспорту, та центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері захисту державного кордону України, із зазначенням внесеної до документа інформації.

При поданні документів слід мати при собі оригінали всіх цих документів