• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Про засідання Громадської ради при Морській адміністрації

Опубліковано 19 грудня 2019 року, 15:37

18 грудня 2019 року відбулося чергове засідання Громадської ради при Морській адміністрації. Основними темами, що обговорювалися під час засідання, була низка питань щодо реалізації державної політики у сфері морського та річкового транспорту України.
Зокрема, про стан забезпечення безпеки судноплавства у зимовий період поінформував заступник директора департаменту – начальник відділу організації державного нагляду за безпекою на морському та річковому транспорті Департаменту державного нагляду та контролю за безпекою на морському та річковому транспорті Нікіта Лихачов.
Член Громадської ради при Морській адміністрації Григорій Голембієвський та заступник директора департаменту– начальник відділу ведення Державного суднового реєстру України Департаменту надання адміністративних послуг Максим Муринець доповіли про проведену роботу щодо внесення змін до переліку питань для перевірки теоретичних знань кандидатів на отримання посвідчення судноводія малого/маломірного судна. За результатами обговорення прийнято рішення:
- утворити відповідну робочу групу із залученням фахівців до 26 грудня 2019 року;
- про результати роботи поінформувати в установленому порядку до 01 березня 2020 року.
Про поточний стан ратифікації Україною міжнародної Конвенції про працю в морському судноплавстві 2006 року та питання підписання Меморандумів про визнання дипломів (сертифікатів) моряків України поінформувала директор Департаменту правового забезпечення та міжнародних відносин Морської адміністрації Світлана Ситник. Також Світлана Ситник відповіла на ряд питань членів Громадської ради.
Відповідно до порядку денного голова Громадської ради Максим Слюсаревський поінформував про кількісний та персональний склад Громадської ради та члени ради обговорили проект Орієнтовного плану консультацій з громадськістю на 2020 рік.

Більше за темою